diumenge, 27 de juliol del 2014

Concerts Head-Less i Chrom (EOD)

Aquest any el festival ha començat amb un concert previ. Es tractava de la celebració dels 8 anys d'Empire of Darkness. Els grups eren:

Stage 1:
19:15 – 19:45 Head-Less
19:55 – 20:35 Chrom
20:50 – 21:30 .com/kill
21:45 – 22:35 Rabia Sorda
22:50– 23:45 Spetsnaz

Stage 2 :
20:15 – 20:35 Body Harvest
20:50 – 21:30 Yura Yura
21:45 – 22:45 Le Moderniste

Com que el meu cos no ho podia aguantar tot, al final només vaig quedar-me a veure els dos primers grups, que, al cap i a la fi, eren els que volia veure. M'hagués agradat veure Spetsnaz, però ja no va ser possible.

Vaig arribar una mica abans de què obrissin les portes, per a poder agafar un bon lloc i, a la vegada, no haver d'esperar molta estona al carrer, però van obrir les portes uns 20 minuts tard, pel que els concerts ja van començar mitja hora tard...

Primer van sortir Head-Less, que van tenir el difícil paper d'obrir la nit. La sala encara estava quasi buida, la gent distreta... Però com sempre, a mi em van encantar. Van estar animats, la música jo trobo que sona molt bé i el cantant intenta que el públic participi fins que ho acaba aconseguint.


Després van sortir Chrom. La sala ja estava més plena i començava a fer calor. A part, crec que són de Colònia, pel que tenien un bon grapat de seguidors. També em van agradar molt. Estan preparant un nou disc i espero poder-lo sentir aviat. Els clàssics, com sempre, fantàstics, especialment Memories, amb la que van tancar.


A l'acabar vaig anar al wc a refrescar-me i després em vaig comprar un cd de Head-Less, l'únic que em faltava.

El Markus (un dels membres) estava allà (sempre està a tot arreu, la veritat) i al veure'm amb la samarreta del grup em va saludar directament. Al dir-li que era de Barcelona, ja es va situar més i em va dir que havien de venir a obrir per a And One a l'octubre, però que al final no serà possible. Tots estaven per allà i em van firmar el disc:


Vaig escoltar un tros de .com/kill abans d'anar cap a l'hotel. Des de lluny, sentada, però com que tampoc em convencien i calia descansar per a l'endemà, ja vaig marxar.