dissabte, 3 de maig del 2014

Concert Solitary Experiments / And One

Ahir vam poder veure el primer concert dels dos que And One oferirà a Berlin. Vam entrar com sempre últimament i vam situar-nos davant de l'escenari.

Primer van sortir Solitary Experiments i van tocar durant uns 30 minuts. Amb els dos teclats, el bateria a darrere al mig i el cantant a davant, tots vestits amb la camisa vermella i la corbata negra.


Jo també anava vestida per a l'ocasió (corbata amb samarreta perquè la camisa està a Barcelona...):


Van tocar temes clàssics i alguns dels nous. Diria que si fa no fa els mateixos que els he vist tocar les altres vegades. La gent del darrer em mirava estrany perquè cantava i ballava. Al final de tots dos concerts crec que m'odiaven.

Després van sortir And One i van oferir un concert de quasi 4 hores. Amb cançons diferents i amb la falta d'algunes que havien tocat sempre com, per exemple, Rick, però crec que s'ho estan guardant tot per avui. Avui no hi ha hora de finalització, així que és possible que s'allargui fins a les 4 hores i mitja. Així fan el seu rècord personal i tanquen la gira a dalt de tot.



Després vam poder estar una mica amb els del grup, però aquí la presente s'havia begut no sé quantes cerveses i no m'aguantava dreta. Això sí, amb dignitat. Quatre botelles d'aigua després, ja vaig començar a veure-ho tot més clar. Avui, gràcies a tota aquesta aigua quasi no tinc ni ressaca. Així que amb ganes de més!