dimarts, 13 de maig del 2014

Concert The Sisters of Mercy

I ara ja sí que és el moment de comentar el concert al que vaig anar ahir. Tocaven The Sisters of Mercy al C-Halle.


No és el meu grup preferit. No els he seguit i tampoc estic especialment atenta als seus moviments. Però és innegable que van tenir el seu moment i que tenen temes molt molt interessants. Així que cap allà que vaig anar (malgrat que el preu de les entrades arribava quasi als 40€).

Primer van sortir els teloners: Losers. No em van agradar. Se'm va fer una mica llarg i avorridot, tot i que només van tocar 30 minuts. Era el seu primer concert de la "gira", així que potser només els hi faltava rodatge, però no em van aportar res.

Al cap d'una estona, al voltant de les 21h, van sortir ja The Sisters of Mercy. Van combinar temes molt coneguts (els meus preferits) amb d'altres que jo no coneixia tant i em van agradar. Per sort, estava ben endavant i a la dreta, i ho vaig poder veure tot sense problemes i sense estar al mig del pogo que es va organitzar una mica més enrere.


El setlist es pot veure aquí. Per mi, a destacar: More, Amphetamine Logic i Something Fast. Crec que les versions que toquen són ràpides i especialment curtes, perquè veig que hi ha moltes cançons, però no em va donar aquesta sensació. Potser, també, és que m'ho vaig passar bé i el temps va passar volant.




Cap al final van tirar un encenedor cap al públic i el vaig agafar al vol (aquestes coses se'm donen cada vegada millor). Tot i això, només era un encenedor comprat a Alemanya mateix, sense cap mena de referència al grup. Però bé, aquí el tinc a casa tan soso com és ell. Volia que me'l firmessin, però diria que no van aparèixer per a firmar cds o similars.


Per cert, hi havia cervesa Estrella Damm, a la qual, a l'etiqueta, també posava Barcelona :)