diumenge, 25 de maig del 2014

And One Party

Ahir dissabte hi havia una festa d'And One a Oberhausen. A més, l'Steve Naghavi estaria punxant, així que vam decidir anar-hi. Aquí hi ha la informació de la festa.


Tenint en compte que el dia anterior ja vaig sortir una estona i que havia dormit molt poc, el viatge es va fer una mica llarg. Vam haver d'agafar 3 trens diferents i les hores van anar passant més o menys lentes. A Essen vam parar una estona per passejar i vam veure el centre, que està prou bé.

La sala, Kulttempel Oberhausen, em va agradar molt. La gent molt amable a tot arreu i hi havia un pis a dalt on podies estar més tranquil, la part de la pista i al costat encara més espai amb unes taules altes i uns sofàs en un costat. I després com una petita elevació on hi havia els djs i també un espai.



La major part de la nit vaig estar a la pista perquè la música m'agradava: And One, Depeche Mode, Apoptygma Berzerk, Covenant, Mesh, etc. Però quan t'agobiaves, podies moure't ràpidament i trobar un lloc més tranquil. A més, tenien Franziskaner, què més es pot demanar?

Pel que fa a la manera de pagar em va semblar curiosa. A l'entrar en donaven una mena de cartolina taronja. Tant al guardarropia com a la barra, no pagaves mai res. Donaves la cartolina i ells et tatxaven els diners que costava. Al final, al sortir, ho pagaves tot. Si perdies la cartolina, havies de pagar 31€.


Cap al voltant de les 4h, quan ja quasi havíem de marxar, vaig començar a parlar amb el teclat de T.O.Y. i em va semblar entendre que em deia que ells serien els teloners d'And One a Barcelona. Però la veritat és que potser em va dir que ho havien estat la darrera vegada. Ves a saber, entre la música alta i la meva sordera, la cosa es fa complicada.

També em va dir que el cd estava previst que sortís aquest mateix any. A veure si ho vaig entendre bé i tenim sort.

Cap a les 5.30h tres trens més cap a casa i a intentar recuperar-me, que demà és dilluns i hi ha feina a fer!