dimarts, 6 de maig del 2014

Concert And One (Berlin - dia 2)

Diumenge de matinada, després del concert, vaig anar cap a Barcelona per l'aniversari de ma mare, per això he tardat tant en posar la crònica del concert del dissabte...

Al contrari que el dia anterior, feia un dia assoleiat i s'estava perfecte pel carrer. Vaig anar cap allà 1 hora abans de què obrissin, ja que estava avorrida i nerviosa a casa. Com sempre, vam agafar un bon lloc a primera fila. Primer van sortir Formalin. Un duo de Berlin que tocaven música bastant fosca, tipus industrial, que no estava malament però que no em va acabar de convèncer. Això sí, els integrants, tots dos molt guapos.

Cap a les 20.30h van sortir And One. Primer amb Black Generation i, seguidament, amb Get You Closer. En aquest punt ja vam notar que la cosa seria calurosa. Era difícil moure's de tanta gent com hi havia. A més, a diferència del dia anterior, també havien obert una altra part de la sala (com si fes un teatre, ho veien tot des de dalt). Després tothom es va calmar una mica, però en aquest punt semblava que seria difícil sobreviure a les 50 cançons que encara teníem pendents.


El concert en sí crec que va ser millor que el del dia anterior. Més temes, alguns dels meus preferits i fins i tot Elektrocution (cançó ideal per anar al wc i agafar una cerveseta). El setlist va ser el següent (no el vaig agafar perquè sempre hi ha unes noies allà pendents, però el vaig voler fotografiar per a tenir l'ordre):

Pel que fa al concert en sí, m'ho vaig passar molt molt bé. Estava rodejada de bona gent. Alguna ja la coneixia, d'altra la coneixia del dia anterior i fins i tot els de darrere meu es van moure i no es van queixar de què estigués ballant sense parar (el dia anterior si que van tenir certes opinions negatives...)




Després del concert ens vam quedar per allà. Jo estava una mica nerviosa perquè a les 5h havia de ser a l'aeroport, però ho vaig poder disfrutar bastant. Després penjo un parell de fotos en plan groupie. Al principi hi havia molta gent per allà i es feia una mica agobiant, però van anar marxant i al final es podia xerrar tranquil·lament amb tothom. En el meu cas ja amb una cervesa en una mà i una aigua a l'altra. Tampoc era plan de passar la seguretat de l'aeroport borratxa.

Una llàstima haver de marxar corrents (literalment) a les 3h del matí, perquè estàvem en bona companyia, però la visita a Barcelona va valdre molt la pena.