dimarts, 25 de setembre del 2012

Vince Clarke: Fly on the Windscreen

Aquest mes està sent una mica estrany. No tinc feina i, per tant, hauria de tenir molt temps lliure, però no acaba de ser així. Estic intentant estudiar alemany i uns apunts que m'han passat, perquè ja que som unes quantes que ens hem quedat sense feina, voldríem obrir la nostra pròpia empresa. A part, doncs les típiques coses de sempre: el nebot, la família, els amics (que alguns es casen i cal acomiadar-los com cal)... I estic llegint molt i escoltant molta música, el que, per ara, em fa bastant feliç.

Tot i això, escriure un post a vegades em pot portar més d'1 hora, però a vegades és simplement trobar 10 minuts, així que m'he dit: d'avui no passa. A veure si avui aconsegueixo posar-me una mica al dia.

Començaré amb aquesta notícia que fa uns dies que tinc voltant per aquí i que vaig treure de Side-Line. En Vince Clarke ha fet una versió de la cançó Fly on the Windscreen, de Depeche Mode.

La versió en qüestió està feta en col·laboració amb la cantant noruega Ane Brun, que fa les veus i s'ha utilitzat per al trailer del llibre The Blessed.


No he trobat una versió millor que aquest video per a posar-la aquí, però buscant una mica, segur que és relativament senzill trobar la versió sencera.

Crec que la versió original m'agrada més ja que sona més... més com si la cantés algú que està a punt d'embogir, no sé com explicar-ho. Aquesta sona més delicada, més fina. Suposo que és el que aporta, també, una veu femenina. Tot i això, no sona malament. I sempre està bé que en Vince Clarke faci coses i més relacionades amb Depeche Mode. A més, els sons de fons, quan t'hi fixes, tampoc estan malament.