divendres, 7 de setembre del 2012

Viatge & And One

Teòricament, aquesta setmana i la que ve eren les meves vacances d'estiu. Al final em van fer fora el 31 de juliol i he estat tot l'agost mig fent el ronso... Però de totes maneres tenia previstos els meus viatges per aquests dies, així que m'he hagut d'esperar fins ara.

Demà començo anant a Dortmund, tindré tot el dia per a passejar i a la nit aniré amb tren cap a Düsseldorf, ja per dormir allà.
El dimarts 11 agafaré un altre vol amb destí Bilbao i allà hi passaré 3 dies més visitant a mon germà. Potser el 12 vaig a Astúries, això encara ho haig de mirar amb calma, però com que hi aniria amb bus, tampoc crec que canvïi molt si ho compro avui o més endavant.

Finalment, el dijous 13 a la nit arribaré amb avió a Madrid, directa a dormir perquè l'endemà pel matí he quedat amb els amics d'allà, i fins una estona abans que comenci el concert d'And One.

L'endemà, a descansar a la pensió de Madrid fins que pugui, un petit passeig, i amb l'AVE cap a Barcelona de nou. Amb el temps just per a anar a casa, dutxar-me i tornar a anar a veure And One, però ara a casa.

Per a l'espera, aprofito per posar una de les noves cançons del nou disc, en aquest cas he escollit Don't Get Me Wrong.



Per sort, el dilluns no hauré d'anar a treballar a l'infern, així que la depressió post-vacacional no crec que aparegui amb tanta força. Això sí, a partir d'aquell dilluns ja m'haig de plantejar què vull fer amb la meva vida i es tractaria de trobar una feina, no importa gaire de què o on, sinó un lloc on em tractin bé i no torni a tenir atacs d'ansietat...

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Quina setmaneta t'espera!!!!
Em té sorprès la teva capacitat per veure un mateix concert amb pocs dies de diferencia, o fins i tot al dia següent.

Respecte a la feina, bé, cada cop costarà mes trobar un lloc on no ens maltractin. Ara per ara, tenen la paella pel mànec, i ho saben. Això si, tot té un limit, i no has de deixar que tornin atacat d'ansietat. Després, ja veus que la teva implicació (d'aquí els atacs d'ansietat) no és valora GENS.
Ja explicaràs els dos concerts, eh!!!

Salutacions.