diumenge, 16 de setembre del 2012

Amb And One

I el gran moment groupie. Amb els diferents membres d'And One. Primer amb el Rick i el Nico:
Després amb el Joke Jay, amb el qual vam estar fent una mica l'idiota i va fer-li un petó a la boca a un amic meu quan li feia la foto, al que li vaig dir "ara em toca a mi", i així vaig acabar, amb un altre petó a la boca.
Cap al final del concert, també ens va donar les seves baquetes.
De nou amb el Rick, el qual va aprendre bastantes coses sobre la diferència entre Espanya i Catalunya, llengua i cultura. Semblava interessat i tot.
Finalment, amb el més gran, l'Steve Naghavi!!

5 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Grrrrrrrrrrrrrr (jejejej)
noia!! una nit rodona. petò a la boca i tot!?!?!?!?!? (jejejejeje)
ei et vaig veure la mà dons!!!!! ja que vaig veure com el Jay li donava la baqueta a algú, i vaig pensar en tu (jejeje)

I així m'agrada, que facis pedagogia sobre les relacions (s)pain-catalunya.

Salutacions.

btretze ha dit...

Jo estava a primeríssima fila. Estava amb un amic i vam estar cantant i ballant com a bojos i el Joke ens va veure i ens va donar una baqueta. Després li vam demanar l'altra :)

Tant el Nico com el Rick debien flipar amb les meves explicacions. Però realment el Rick semblava interessat i vam estar comentant. Deia que fins fa poc ni tan sols sabia que aquí es parlaven diferents llengües

btretze ha dit...

Ah, sí! I petó a la boca. No tinc imatges del moment, però si de l'anterior i el posterior on jo m'estic descollonant de tant riure, Com una cabra

música: ni temps ni espai ha dit...

PUFFFF
Ja t'he atrapat. Ja m'he pssat al dia en el teu blog.
.
Salutacions

btretze ha dit...

Jajajajajja! Jo vaig fer un salt cap a al final per poder llegir le teva crónica del concert d'And One. Me'n falten uns quants pel mig...