dissabte, 13 de novembre del 2010

DM Tour of the Universe (dvd)

Per fi m'he decidit i m'he comprat el dvd de Depeche Mode Tour of the Universe, Barcelona 20/21.11.09.

Ara farà un any del concert a Barcelona i fa poc dies que ha sortit a la venda. Per suposat, com a fanàtica sense criteri, m'he comprat l'edició que contenia més coses: 2 dvds + 2 cds.



Encara no ho he pogut veure tot, però a grans trets, al primer dvd hi ha el concert del dia 21 amb algunes imatges del dia 20. A part, alguns bonus tracks del dia 20. Al segon dvd hi ha extres: les imatges que apareixien a la pantalla del darrere de l'escenari, els videoclips dels singles, etc. Finalment, els 2 cds contenten les cançons del dia del primer concert.

He llegit diverses opinions bastant crítiques amb el dvd perquè, la veritat, sí que s'utilitza molt el desenfocament de la imatge, però com a bona fan sense criteri a mí m'ha agradat. El so és espectacular (i això que diuen que el Blue Ray és encara millor) i, és clar, és un concert de Depeche Mode i, com a tal, està ple de temes genials, els 3 magnífics (més el Christian Eigner a la bateria i el Peter Gordeno als teclats) donant-ho tot i el públic entregat des del primer segon...


El millor del dvd? Doncs que crec que m'he trobat entre el públic, així, de casualitat perquè estava aprofitant per a plegar la roba estesa...


No estic segura de ser jo, però sí que sembla la meva càmara de fotos i la meva manera d'agafar-la als concerts. He llegit per internet que tot i que el setlist és el del dia 21, sí que hi ha imatges del dia 20 (el que hi vaig anar jo), pel que sí que podria ser.

En definitiva, em sembla un bon dvd, imprescindible si hi vas estar en directe, però que potser no cal precipitar-se al comprar-lo i es poden esperar uns mesos a què els preus baixin una mica.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Sabia que no podries aguantarmassa temps sense comprar-lo. Es que no tens criteri.... (je, je, je)
Enhorabona.

btretze ha dit...

No tinc remei. Ara a veure si trobo una estona per a veure els extres.