diumenge, 19 de setembre del 2010

Hurts - Happiness

Ja està a la venda el primer disc del grup Hurts, Happiness. El vaig comprar per internet pensant que m'arribaria abans, però va arribar divendres i ja feia una setmana que estava per totes les botigues de Barcelona i es podia escoltar per Spotify.

Tot i això, no sé on el vaig comprar que amb el disc venia una partitura signada. Es tracta d'una trista fotocòpia, n'estic bastant segura. Ja s'ho haguessin pogut currar més.

Després d'haver-lo escoltat ja diverses vegades em sembla un molt bon disc. A part dels dos temes que ja vaig comentar, Better than love i Wonderful life, hi ha altres temes, que potser no estar a la mateixa alçada, però s'hi aproximen perillosament. I aquest és el fet que el transforma en un disc molt recomenable.

M'ha semblat un gran disc i em sembla que l'oferta de Movistar, que permet veure el concert que oferiran a la sala Bikini el 26 d'octubre per uns 10€, és una gran oferta i vaig fer bé d'aprofitar-la tot i que encara està vigent.

El tracklist és el següent:

01. Silver lining
02. Wonderful life
03. Blood tears and gold
04. Sunday
05. Stay
06. Illuminated
07. Evelyn
08. Better than love
09. Devotion (amb la Kylie Minogue)
10. Unspoken
11. The water



Sempre he pensat que cada disc ha de coincidir amb una època de la teva vida en concret per tal que t'acompanyin. Sempre hi ha excepcions, però aquest és un d'aquests casos en què arriben en el moment precís. Un disc de cançons d'amor, un pop electrònic subtil, melancòlic. Un conjunt: lletres, tornades, veu, música, preciós.

Finalment, una altra cançó per a destacar: Blood, Tears and Gold:



Però el disc conté moltes altres joies que mereixen ser escoltades. Per cert, el grup està format per l'Adam Anderson i el Theo Hutchcraft.