diumenge, 16 de novembre del 2008

Operació de turmell

Un post una mica més personal aquesta vegada.

Fa cosa de dos anys em van operar el genoll, els típics creuats dels futbolistes. Encara em fa mal en el dia a dia, però tot va anar molt bé: recuperació en el temps marcat (6 mesos) i retorn als camps sense problemes (excepte una mica de dolor que encara pot durar temps, però que és del tot suportable).

Per una altra banda, porto des de què vaig començar a jugar, patint dels turmells. Cinc anys després que em diguessin que ho deixés he estat capaç de prendre una decisió que tot i que no és la que hauria (abandonar), espero que sigui la correcta.

Divendres que ve m'operen del turmell. Obrir, retocar els lligaments, tancar i guix un mes. Recuperació i retorn als camps en cosa de 3 mesos. Res en comparació amb els 11 que vaig estar en total pel genoll, però llarg igualment.

Ja veurem com me'n vaig ensortint.


El dia 24, tres dies després de l'operació és el concert de Franz Ferdinand a l'Espai Movistar. Espero poder-hi anar, però dependrà del dolor, com sempre.

Mentrestant, disfrutem d'això: