diumenge, 2 de novembre del 2008

Fira del disc - Compres

Ahir vaig passejar per la VII Fira del Disc i la veritat és que tot i haver-hi coses que no m'agraden (molts dels vinils no estan ordenats i t'has de passar hores mirant-los un a un, estan bruts i la meva petita al·lèrgia a la pols m'incomoda i alguna cosa més), m'encanta.

Tot i que és difícil trobar algun cd dels grups que m'atrapen darrerement, sí que puc trobar d'altres grups més coneguts i grans clàssics.

VINILS:
  • Depeche Mode: A Broken Frame
  • David Bowie: Aladdin Sane
  • Pet Shop Boys: Introspective
  • Ultravox: Lament
  • The Smiths: Strangeways, Here We Come



SINGLES:
  • Depeche Mode: World In My Eyes
  • Pet Shop Boys: Rent
  • The Cure: Just Like Heaven
  • Morrissey: Irish Blood, English Heart
  • Morrissey: Redondo Beach / There Is A Light That Never Goes Out
  • Morrissey: That's How People Grow Up
  • Yazoo: Nobody's Diary
  • The Last Shadow Puppets: Standing Next To Me