dimecres, 6 d’agost del 2008

The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement

L'any passat hi va haver una explosió musical denominada Arctic Monkeys, però jo ni me'n vaig adonar. En cap moment em van cridar l'atenció i la veritat és que els he escoltat ben poc.

Per una altra banda, aquest any he descobert gràcies al canal de tv ja desaparegut FlyMusic el grup The Last Shadow Puppets que, curiosament, està format pel cantant d'Arctic Monkeys, Alex Turner, i pel també cantant del grup The Rascals, Miles Kane (el qual no coneixia).

Per contra del que em va passar amb els Arctic Monkeys, des del primer moment, TLSP em va cautivar i atrapar.


Té un so "antic" dels anys 60 i en els videoclips han intentat mantenir aquesta aparença, aconseguint una gran combinació. El ritme, també et transporta a alguna banda sonora de pel·lícula, amb un so molt pop i un acoplament de les dues veus precís.


Es veu, doncs, que la majoria de vegades el talent es té o no es té, tan se val l'edat.


Això sí, poder disposar d'uns arrenjaments i una orquestra que t'acompanyi és una gran ajuda, però primer t'ho has de guanyar i també han demostrat que les cançons queden igualment bé sense tant acompanyament.