dilluns, 12 de maig del 2008

On van a parar els diners?

Avui mirava els cds que m'he estat comprant últimament. Sempre deixo els darrers per sobre de la taula ja que són els que més escolto, i a poc a poc els vaig acumulant fins que un dia faig endreça.

Com és evident pels posts que he anat fent, el que més estic escoltant és And One i això també es veu en la quantitat de cds que tinc per aquí a sobre:


  • Nordhausen
  • 9.9.99 9 Uhr
  • Flop!
  • Spot
  • Bodypop
  • Agressor


  • Per un altre costat, com que no només es viu d'un sol grup, també n'han anat caient d'altres:


  • The Smiths: Meat is Murder
  • Mesh: Who Watches Over You?
  • Ramones: Greatest Hits
  • Debod: In a Cage {single}


  • I això que m'he anat contenint i a vegades no he trobat el que buscava. Vaig a la recerca de Melotron (Propaganda); Mesh (We collide); i tot allò que em cridi l'atenció o valgui la pena.