dijous, 15 de maig del 2008

Festival Internacional de Benicàssim

Arriba l'estiu i, amb ell, els festivals de música. No sóc gaire amant d'aquest tipus de concerts. Toquen molts grups, però me n'agraden pocs i, a més, fan concerts més curts del que és habitual.

Del 17 al 20 de juliol es farà el FIB. Aquest festival sempre m'ha atret bastant perquè hi ha un grup o un altre que em criden l'atenció, però pagar tants diners i haver de desplaçar-me tant per veure només un grup (que a més tocarà poca estona) crec que no em compensa.

Fa poc que han sortit els dies que tocarà cada un:


Tot i això, amb el cartell d'aquest any se m'han creat alguns dubtes. Com sempre, no m'agraden o no conec la majoria dels grups, però hi tocarà MORRISSEY i això ja és molt.

Per una altra banda, la nit de dissabte es fa a Madrid una mena de FIB alternatiu, on toquen alguns dels grups que estaran per terres valencianes. Al cartell també hi destaca Morrissey i la veritat és que em crida més l'atenció aquest "Saturday Night Fiber" del 19 de juliol. Segurament no està tan a petar i el recinte no pinta malament.


El més probable és que no acabi passant-me per cap dels dos, però la idea aquí està.