diumenge, 9 de desembre del 2012

IAMX - Quiet the Mind

Aquí estic, fent temps a casa per a escoltar una mica el Barça per la radio ja que juga molt tard i, tenint en compte que demà m'haig de llevar cap a les 6h del matí, he preferit no anar al bar.

Després de 3 mesos a l'atur, començo una nova feina i, bé, estic nerviosa, tot i que aparentment sóc capaç de dissimular-ho bastant bé.

Segur que la cosa va bé, què pot ser el pitjor que pot passar? Res important, així que cap problema. Però tampoc es pot evitar i més en el meu cas amb aquest pànic al canvi i a la gent. Però sempre me n'acabo sortint. Per a posar-hi una nota positiva, he fet dues entrevistes de feina en la meva vida i m'han agafat als dos llocs, així que tot i que no en sé gaire, sóc natural i ho accepto, així que suposo que això també els deu donar confiança a ells.

Aquesta setmana, doncs, la passaré a Gandia formant-me en la nova feina. Després, podré treballar durant 3 mesos a Barcelona i després... doncs depenent com vagi la cosa, podré seguir a Barcelona, podré anar a Gandia o podré tornar a l'atur. Això ja es veurà.

Durant aquesta espera he estat escoltant la nova cançó de IAMX, que ha sortit juntament amb el single The Unified Field. Es diu Quiet the Mind i és una bonica cançó lenta:


Només l'he escoltada una vegada, però sona bé. A veure com evoluciona amb el temps.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Felicitats per la nova feina . . . espero!

A mi, lo ultim de IAMX, no m'acaba d'agradar
Salutacions.