dimarts, 4 de desembre del 2012

Concert Solar Fake (Berlín)

El primer concert al que vaig poder anar va ser el de dissabte, el de Solar Fake al K-17, a l'altra punta de la ciutat (tenint en compte on estava el meu hotel). Tot i això, vaig trobar una combinació de només 2 metros i en poc temps ja hi era.

Vaig arribar d'hora perquè no tenia entrada i tenia por de quedar-me'n sense. Per suposat, doncs, vaig arribar massa aviat. Encara faltaven 45 minuts per les 19h i que s'obrissin les portes.

Quan estava entrant, em vaig trobar la Lena, la noia alemanya que vam conèixer al concert d'And One a Barcelona, així que vaig comprar l'entrada i em vaig deixar guiar per ella fins a l'escenari. No és una sala especialment gran, però sí que té moltes parts: la barra i el merchandising com en una sala a part, crec que al costat hi havia un biergarten i hi havia altres portes que no sé on anaven.

Després d'unes cerveses i ja havent entrat en calor, van sortir els teloners Vampir Vampy. Més aviat hauria de dir el teloner perquè va sortir un noi sol, amb una guitarra i un teclat i ens va cantar algunes cançons. Pel que em van explicar, el millor que tenia eren les lletres, que eren molt divertides. Llàstima perquè no vaig entendre res.

Al final, com a darrera cançó, ens va oferir una gravació i ell va agafar un ninot per fer com que cantava ell. Va estar bé perquè les cançons que va posar eren conegudes i ho vaig trobar divertit.

Després es va retirar i va deixar espai per a Solar Fake, que amb un cartell al fons de l'escenari, en Frank al teclat i l'Sven cantant, en van tenir prou per a fer-nos disfrutar.
Tot va anar molt bé. La gent prou entregada (suposo que jo la que més...), el so bo, ells també semblaven disfrutar. La noia del davant em va acabar regalant el setlist, si ja ho dic que l'excusa de "I'm coming from Barcelona!!!" sempre serveix. Aquí es poden llegir les cançons que van tocar:
  • Under the skies
  • Radical
  • Why did I raise
  • Pain goes by
  • Where are you
  • Parasites
  • More than this
  • No apologies
  • Your hell is here
  • The Shield
  • Reset to default
  • Sometimes
  • Papillon (Editors cover)
  • Here I stand
  • Hiding memories from the sun
  • The rising doubt
  • Such a shame
  • The line of sight
En falta una, Lies, que se la van saltar.

Després del concert ens vam quedar una estona allà mateix xerrant i l'Sven es va deixar caure per allà a saludar. La llàstima és que no hi havia música, suposo que ho fan perquè vagis a la part de la discoteca de la sala.
En definitiva, va valdre la pena passar per allà i disfrutar d'aquest bon grup, que tot i que només té 2 cds, els 2 són prou bons. Per cert, vaig aprofitar per a comprar-los tots dos. La meva economia torna bastant ressentida després d'haver arrassat comprant cds.