dissabte, 8 de desembre del 2012

Amb en Joke Jay

Aquest divendres (que va ser ahir, mare meva què llarg s'ha fet!) vaig fer un puja-baixa a Múnich per a veure a And One en directe. Després, en un post a part, explicaré com ha anat tot, aquí volia aprofitar per posar la foto en plan groupie amb el Joke Jay.

Va ser ell qui em va donar l'entrada i el passe de backstage, així que eternament agraïda per la seva amabilitat. Al final, després de xerrar una estona, emportar-me una de les baquetes i riure una mica, ens vam acabar fent una foto.
Edito: ara veig que porto dues cerveses a la mà! Jajajaja! Al principi em feia vergonya, però al final vaig acabar agafant cervesa gratis per a mi i per a un amic. Jajajaja!

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

ei!! quines amistats anem fent eh!!!! t'ho mereixes :)
Salutacions i bon nadal :)