dilluns, 5 d’octubre del 2009

Utopia - Leo Bassi

Dijous passat ens vam deixar caure pel teatre. La força del destí em va portar a la sala Villarroel tot i les meves reticències prèvies.

Qui actuava? Leo Bassi. Ara que tots ja hem pensat en "osti tu, aquell del placer de comer mierda" podem seguir.

De l'1 de setembre al 4 d'octubre, el bufó italià presentava la seva obra Utopía a Barcelona.

Tot i que hi anava amb desgana, la veritat és que em va sorprendre gratament. Leo Bassi no és únicament l'actor escèntric i barroer que apareix a la televisió. És un home amb una marcada tendència política (d'esquerres) i amb les idees molt clares.

Pots estar d'acord o no amb la seva visió del món, però presenta una obra on ell sol et fa estar atent durant les 2h i mitja que dura (no 1h i mitja com s'anuncia a tot arreu). En algun moment se'm va fer una mica llarg, però compensat clarament per les seves ironies. Probablement si la teva ideoligia és més de dretes o si jugues al golf, no t'acabarà de fer el pes, però jo vaig riure molt més del que em pensava.


Ja s'ha deixat de representar a Barcelona, però potser valdria la pena seguir-lo i anar-lo a veure si us cau aprop.