dijous, 21 de febrer del 2013

Mesh: Friends like these

Bé, dijous passat la meva vida va tornar a donar una nova volta. Per a ser una persona que no tolera bé els canvis, no està malament el tema en el darrer any.

Després d'uns dies molt foscos, ja veig la llum, tinc plans i això és el que importa. A més, això m'ha fet veure quins són aquells amics que t'ajuden quan els necessites i perquè els considero els meus amics realment. També n'he vist d'altres que han baixat un esglaó, però no passa sempre això?

L'important és saber-los diferenciar i equilibrar les coses. La veritat és que la volta de 180º es va donar dijous, però ja feia un parell de mesos que estava jo massa trista per com em feien sentir i no valia la pena, així que en res tornaré a estar al 100%.

A part, em volen renovar el contracte, volen que porti un projecte molt important per Madrid i la setmana que ve comencen els viatges estatals: Barcelona, Gandia, Madrid. A part, de nou a Madrid i a Bilbao (per fi!!!) però en aquest cas per motius personals. Feia setmanes que deia que tenia ganes de viatjar i ara s'ajunta tot.

I aquest seria el meu moment per a desfogar-me. La cançó que m'ha vingut al cap és de Mesh i una mica evident, però com que se m'ha ocurregut sense pensar-hi ni un segon per la frase "We live and die for friends like these", la poso: Friends Like These.