dissabte, 19 de juny del 2010

Gary Numan - Down in the Park

Després de llegir l'entrada de Música: Ni Temps Ni Espai sobre Gary Numan, em vaig adonar que encara no havia posat cap cançó seva.

Es tracta d'un cantant britànic, un dels primers en apostar pel synthpop. Es poden veure les seves influències musicals (David Bowie, The Human League...) tant en la seva música com en el seu aspecte físic.

Tot i començar la seva carrera cap als anys 70 i assolir l'èxit amb la cançó Cars el 1979, val a dir que jo el vaig conèixer amb el seu darrer disc, Jagged, del 2006.

En aquest disc hi havia la canço In a dark place que em va fascinar. D'aquí vaig començar a buscar altres coses i em va sorprendre agradablement.

Al final, però, al trobar un bon recopilatori, vaig deixar de buscar i segurament m'estic perdent bones cançons.

Tot i el fet que no conec ni la meitat de la seva discografia, m'ha costat una mica seleccionar una cançó per posar aquí. Finalment ha sortit guanyadora Down in the Park:



L'hagués hagut d'anar a veure quan va venir aquí...

3 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

M'alegra veure aquesta entrada (i la entrada per ella mateixa també).
Tot un personatge en Gary Numan.
Un amic meu hi va anar, i es veu que hi havia molt poca gent....entre altres coses per l'hora de retard amb que va començar el concert i es veu que es va solapar amb el de Pet Shop Boys (una clara falta de respecte per part dels Pet Shop boys - je, je, je)

I gràcies per la referència.
Salutacions

btretze ha dit...

Si tocava el mateix dia que Pet Shop Boys definitivament hi hagués hagut d'anar... tot i que posar-los a la mateixa hora??? Un gran error ja que segurament la gran majoria que volia veure'n un dels dos, també volia veure a l'altre.

Però és clar, 75€ em van semblar un excés. És el que tenen els festivals, què hi farem

Bebedores do Gondufo ha dit...

Gostei tu blog.