diumenge, 14 de març del 2010

Nous concerts: Client / And One & TOY?

Et despertes un diumenge, esmorzes, fas quatre coses per casa i comences a llegir i mirar coses per internet per tal de matar l'estona fins a l'hora de dinar.

Vas fent, sense presses. I de sobte et trobes amb dues bombes. Totes dues les he trobat al blog de Música: Ni Temps Ni Espai.

La primera, la de menys calibre, un concert de Client a la sala Bikini que ha estat fàcil de comprovar. A la pàgina de la sala ja hi consta el concert, així com també al myspace del grup.


Serà el divendres 16 d'abril i tot i que el seu disc City m'encanta no sé si la resta estan a l'alçada. Tot i això, sent el concert un divendres no estic segura de poder-m'hi passar.


La segona bomba és la important. L'1 d'octubre de 2010 també a la sala Bikini, tocaran And One i T.O.Y..


Després d'una bona estona buscant, no he trobat la confirmació per enlloc. De moment l'únic que he vist és que And One tenen diversos concerts previstos, però que el dia 1 d'octubre està lliure.


Informa'ns d'on es pot confirmar aquest concert!!

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Je, je, je.
Ara saps el que em provoques tu de tant en tant, je, je.
La "revenja" ha estat fantàstica.

M'agrada que desconfiïs i que comprovis les coses. Això et fa guanya credibilitat.
:)
Jo faig igual.

Doncs com a tots els concerts, quan vàrem entrar al concert de Nitzer Ebb ens van repartir publicitat dels propers concerts, i entre ells estava el d'And One + T.O.Y..
Entre que s'anunciaven concerts ja coneguts, i sabent que T.O.Y. havien anunciat que vindrien a Barcelona (Ho sé gràcies a tu) doncs crec que té prou fonament per publicar-ho.
He penjat el paper de publicitat al meu blog, per que ho vegis. D'aqui una setmana la treuré.
I el de De/Vision? no t'ha sorprès?
i el de IAMX?

jo que em pensava que cauries de la cadira quatre cops, sembla que només has caigut dos cops. (je, je, je)

Salutacions.
:)

btretze ha dit...

El de de/vision ja el sabia i em sembla que també ho havia comentat per aquí. Ara el que hauria de fer és anar a comprar el nou cd.

El de IAMX també el coneixia, però els altres dos sí que no en tenia ni idea.

Que consti que et creia. Només que em moria de curiositat per saber d'on ho havies tret i m'he tornat boja buscant per internet. Merci per la informació. L'1 d'octubre ja queda reservat al 100%.