dissabte, 20 de març del 2010

de/vision: Popgefahr

El nou disc de de/vision ja ha sortit a la venda i, per suposat, ja es pot trobar per internet.

Potser no és tan sorprenent com el Noob, que em va deixar amb la boca oberta, però crec que han mirat endavant i han aconseguit un gran disc, on cap cançó es fa pesada i que no és igual que l'anterior. Malgrat poder fer una còpia de l'anterior disc per a assegurar-se l'èxit, han preferit que aquest Popgefahr fos diferent, però seguís sonant molt bé.

Les cançons que el composen són:
  • mAndroids
  • Rage
  • What's Love All About
  • Time To Be Alive
  • Plastic Heart
  • Be A Light To Yourself
  • Ready To Die
  • Flash Of Life
  • Twisted Story
  • Until The End Of Time

Amb l'últim disc de Mesh comentava que m'havia costat molt entrar-hi i que fins al cap d'haver-lo escoltat moltes vegades, no m'havia fet el pes. En aquest cas és tot el contrari, des del principi m'ha atrapat i espero, a poc a poc, anar-hi descobrint nous detalls. Per ara, les dues primeres cançons crec que són les que més m'agraden.


Pel que fa a la compra del disc, per les botigues de Barcelona no l'he trobat. He estat mirant per internet i hi ha l'opció de comprar-se el cd normal, o una caixa amb diverses coses:


Per suposat que estic interessada en la caixa, i es pot comprar aquí, però són uns 50€ i fan una mica de mal. El que conté és:
  • l'àlbum
  • un llibret de 12 pàgines
  • un single promocional
  • un iman de la portada de 8x8cm
  • un USB de 2GB d'alumni i negre amb el logo de de/vision amb mp3
  • un certificat


Estalviaré una mica i sinó compraré el disc simple de tota la vida.