dilluns, 14 de gener del 2013

David Bowie: The Next Day

La darrera entrada d'avui és sobre el David Bowie. Deu anys després de retirar-se (10 anys, que es diu ràpid), el dia del seu 66è aniversari, va treure una cançó i va anunciar nou disc.

El nou disc es dirà The Next Day i la cançó que ja hem pogut escoltar Where Are We Now?:


Només l'he escoltada una vegada, però és que no en tinc més ganes. Em va semblar avorrida, avorrida, avorrida. És el David Bowie un home que viu del que va arribar a fer fa tants anys i segueix estirant la mateixa corda?

No es pot dir que es repeteixi, perquè ha anat evolucionant amb l'edat. Però això sona a avorrit. Almenys al Heathen teníem un parell de temes gegants com eren Slow Burn i Slip away, així que esperem a tenir tot el disc per a acabar d'opinar.

Es pot llegir la notícia a la revista Side-Line, que cada vegada em dóna peu a enterar-me de més coses.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

a mi tampoc m'ha agradat la cançó i tinc la mateixa opinió d'en Bowie que tu (potser no soc tant benèvol) Tot i això, quan la vaig sentir, vaig pensar que no havia fet el primer que ki havia passat pel cap, i no es una cançó fàcil, cosa que parla en favor seu. Potser si l'escoltem més, acabem . . .
Salutacions.