dilluns, 5 d’abril del 2010

Rabat

El motiu d'aquest viatge era més aviat familiar, però això no ens ha tret la possibilitat de passejar una mica per Rabat a les estones lliures.

Passejant per la Medina, el mercat de Rabat, amb les mescles d'olors i de productes, tant pots trobar-hi samarretes, com menjar, com alfombres, records o shawarmes per 10 dirhams (més o menys un euro):


Una parada d'olives:


Una parada de dàtils:



També passejant per la Kasbah, on totes les casetes són blanques amb una franja blava:


Hi torno d'aquí un parell de setmanes, suposo que passejarem pels mateixos llocs, la ciutat és maca, però tampoc gaire gran.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Has anat a Raba?!?!?!?!?
Quina Enveja!!!!!!!!!!!
Sempre he volgut anar al Marroc.
Soc un enamorat del Magreb.
Vaig anar de viatge de nuvis a Tunisia, i em va agradar molt.
També tinc pendent Jordania i, encara que no és el mateix, Turquia.
Que en gaudeixis d'aqui dues setmanes més.
Salutacions.

btretze ha dit...

Gràcies!

Del Marroc el que es veu que és impresionant és el desert, jo també en tinc bastantes ganes. Rabat és un bon aperitiu, però amb 1 dia o 2 de visita n'hi ha prou perquè és petitet.