dilluns, 13 d’abril del 2009

Pet Shop Boys - Yes

Doncs tal i com diu el disc i aprofitant el joc fàcil, sí, els Pet Shop Boys han tornat a treure un bon disc.


He estat llegint bastants comentaris per internet i la veritat és que el deixen molt bé. No seré jo qui estigui en contra, però de moment, per a mi, no arriba a l'alçada de Fundamental, tot i que té algunes cançons més bones.

Anem per parts.

El single i primera cançó del cd Love, Etc. és EL SINGLE. Moguda, animada i amb una lletra que, com sovint, sembla que no digui res, però és una forta crítica a la societat actual.

All Over The World comença una mica apagada però amb la tornada millora i s'anima. Al contrari de Did You See Me Coming on la tornada no m'acaba de fer el pes, però la resta em sembla destacable.

De Beautiful People no en destacaria gran cosa i More Than A Dream em comença sonant com a qualsevol altra cançó tot i que va millorant a mesura que passen els segons.

La cançó Vulnerable és una mica més calmada. La tornada m'encanta "You may think I'm strong and I can do no wrong but I'm vulnerable".

Els crits inicials de Building A Wall que es van repetint durant la cançó és el que més m'agrada de la cançó i no crec que sigui el que pretenien. Se'm fa una mica repetitiva en general.

La cançó King Of Rome podria ser eliminada no només del disc, sinó de la història. Em sembla lenta, avorrida, monòtona...

Qualsevol cosa que sonés després de King of Rome em semblaria espectacular, així que Pandemonium ja tenia grans possibilitats per a ser considerada una gran cançó: " I'm living in ecstasy".

The Way it Used to Be és EL TEMA. Així com Love, Etc. és el millor single que podien escollir, aquesta és la millor cançó del disc sense cap mena de dubte. La música, la lletra, la veu, els canvis de ritme, PERFECTA.

Per a tancar el cd, Legacy, tranquil·la però no especialment destacable.


Pot ser que en aquest disc la veu del Neil Tennant soni especialment aguda? Em dóna la impressió que fins i tot s'han passat una mica en alguns moments, en poques ocasions el sentim sense fer aquest to tan característic.


Així que tot i tenir dos temes enormes, per a mi no està a l'alçada del Fundamental, però recordo que aquest tampoc em va agradar en un inici, així que potser només és qüestió de temps.